07 juni 2010

Kanon Workshop jubii :-)

Her er halvdelen af de søde piger som var med til workshoppen i søndags.
Typisk er at man glemmer at tage billeder, sorry :-)
Der var hygge hygge hygge, og jeg kan lige hilse og sige at alle kroge i mit atalier blev undersøgt;-)
Pernille ville endda gerne flytte ind.




Her får Pia lige en hånd fra mig, nogen gange er det rart med ekstra hænder.smil.

Her viser Susanne det ene af vores projekter, på sidelinjen er Dorthe og Pernille.


Og her ser i alle de fine ting som blev lavet i vores 2 workshops.

Jeg lovede at lægge målene ud til den lille gavekortsholder, så den kommer her:
Papir i 16 x 11,5 cm Scor v.7cm luk og scor v. +
11,5 x 3 cm til den hvide kant.


Maj-Britt og jeg vil gerne sige tak til alle vores deltagere for en super dag:-)
Det var virkelig en fornøjelse at hygge sammen med jer, vi har næsten den næste dato klar til et nyt workshop, så glæd jer.

Husk at jeg kommer gerne rundt i hele Danmark og giver demonstrerer SU! Super produkter, så tøv ikke med at kontakte mig.

Knus Malene

2 kommentarer:

Maj-Britt Soegaard sagde ...

Tak for i går ... det var såååå hyggeligt. Dejligt, at du kunne ligge dit lækkert hus til ... det er jo bare lavet til at give workshops :-)))

... og nu skla vi huritg findet et nyt dato :o)

Knuuuuuuzz
Maj-Britt

Karina Bunkenborg sagde ...

Det ser ud til at i har haft det rigtig hyggeligt , det må jeg også prøve engang. Søde kort i har lavet.
vh Renne